Hola famílies!
Com ha anat aquest pont? Heu descansat? Esper que hàgiu pogut disfrutar d'aquests dies tan meravellosos que ens ha fet i carregar piles per arrencar de nou els motors!
Aquesta setmana hi ha novetats amb la tasca. Les noves normes de Conselleria ens fan redireccionar un poc la nostra manera de funcionar.
A partir d'ara la tasca no estarà distribuida per dies, sinó per assignatures. Cada família la distribuirà com millor li vagi o desitgi.
La tasca s'ha d'enviar per assignatures, no la mescleu, per favor! Ja que, degut als nous criteris d'avaluació ( que vos explicarem al llarg d'aquesta setmana) , hem d'emplenar una rúbrica de cada infant per assignatura.
Basta que envieu al correu el que posa ENVIAR.
A l'ASSUMPTE del correu heu de posar ASSIGNATURA - NOM DE L'ALUMNE/A.
Em sap greu haver-me expressat de manera tan esquemàtica però crec que queda més clar!
Moltes gràcies per la vostra comprensió i col·laboració!
Vos enviï unes mamballetes ben fortes a tots per tot aquest esforç extra que estau fent!
MATEMÀTIQUES
- Pàgina 156 i 157 del llibre. (ENVIAR)
- Fitxa balances 1 (ENVIAR)
Balances (més que)
- Fitxa balances 2
Equilibrar balances (sumes)
- Full sumes 1
Full sumes 1
- Full sumes 2
Full sumes 2
LENGUA
- Ficha CH/ch (ENVIAR)
CH/ch
- Página 9 del libro ESCRIBO "La vaca Cleta" (ENVIAR)
CATALÀ
- Del llibre de català 1.3: Lectura conjunta pares i fills de les pàgines 128,129,130 i 131. Pot ser un bon moment per, a més de reforçar la lectura, parlar del que ens proposa i ens conta.
- Fer l'activitat 1 de la pàgina 132.
- Fitxa: OBSERVAM EL CEL. (ENVIAR)
Observam el cel
SOCIALS
Com que sé que l'any passat vàreu aprendre moltes coses sobre l'aigua, vos propòs fer:
Pàgina 68 i 69. (ENVIAR)
NATURALS
Mirar la següent presentació:
Anar a Internet ---Projectes Santillana.cat --- Entrar --- Usuari: santillana /Contrasenya: santillana ----Els nostres projectes --- Els nostres amics els animals --- Apartat 3. Alimentació i reproducció ---Els animals i les seves cries.
Fer fitxa ELS ANIMALS I LES SEVES CRIES (la trobareu al sobre de plàstic que hi ha a la part de darrere del llibre) (ENVIAR)
Per fer aquesta fitxa és opcional imprimir el següent full:
1r -Triar 3 animals i les seves cries, retallar-los i aferrar-los a la fitxa. (Qui prefereixi dibuixar enlloc de retallar i aferrar, també és possible)
2n- Completar la fitxa posant:
NOM DE L'ANIMAL I NOM DE LA CRIA (Veureu que a la presentació surten noms de cries que no són tan nostrats, si voleu, podeu escriure els qui noltros utilitzam)
CARACTERÍSTIQUES:
- És un animal (OVÍPAR/VIVÍPAR).
- Viu a ........................................
- S'alimenta de .........................................., és (CARNÍVOR/HERBÍVOR/OMNÍVOR).
*Algunes famílies, per error, ja la vàreu fer la setmana passada, estarà bé com l'hagiu feta, no la torneu a fer.
RELIGIÓ
Pàgina 56 i 57. (ENVIAR)
MÚSICA
Aquesta setmana, et propòs un poc de percussió corporal amb fruites. Pitja aquí i practica.
Ara et propòs inventar-te un ritme. Tria dues fruites o fruits secs diferents i assignat una part del cos per a cada un d'ells(mans, peus, dits,genolls,pit...). Col.loca una sèrie de 8 elements damunt una taula o al terra i pica el ritme amb les parts del cos que has assignat a cada fruita. Ara fés el ritme enregistra't i envia'm el vídeo.
Esper que t'ho passis molt bé amb aquesta activitat!!!
E.F
Aquells que no heu entregat el vídeo amb el ball, aquesta és la darrera setmana. Ànims i a ballar!!!
TASCA NO OBLIGATÒRIA, pels qui vulguin reforçar o treballar més.
- Joc interactiu anaya: Fer les activitats interactives que diu : "El signe > i <" i " Ordenació de nombres". Per accedir als jocs heu de seguir el següent ordre:
- 1) Entrar a https://www.anayaeducacion.es/.
- 2) Baixar la pàgina fins al final i clicau on diu: "La web del alumnado y la familia" i introduir el mateix usuari i contrassenya: matrelcat1
- 3)Clicau al llibre de mates a on diu " ver mis recursos"
- Clicau a:Banc de recursos, recursos per a cada unitat, unitat 8. Una vedaga a dins, clicau a les activitats indicades. Podeu aprofitar també per mirar els altres recursos de la unitat.
- Més jocs interactius:
Activitat on-line de mates sobre els signes > o <.
Activitat on-line sobre balances.
- Ràpids de càlcul mental:
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.